Case Studies
Als domeinnamen freak spendeer ik al jarenlang een paar uur per week aan het bestuderen van de (internationale) domeinnamen markt.
Geloof me, ik ben nog lang niet uitgeleerd đ
De in mijn ogen meest meest waardevolle artikelen die heb ik hieronder voor
je op een rijtje gezet
De meeste zijn Engelstalig omdat met name de USA op het gebied van online marketing, branding en domeinnamen een jaar of 3 voorloopt op Nederland maar ook omdat in Nederland (nog) niet veel waardevolle informatie beschikbaar is.
Marketing & Branding
.
Branding + geloofwaardigheid = Ultieme Branding
100 Companies who understand domains!
Strategieen om het maximale uit je nieuwe domeinnaam te halen
8 Groei bedrijven die in 2018 gestart zijn met 1 woord.com domeinnaam.Â
Datarecovery.com – De $1.600.000 was het meer dan waard!
Waarom het kiezen van de perfecte domeinnaam cruciaal is voor het succes van je start up!
Waarom domeinnamen nog steeds een impact hebben op de seo
Hoe een keyword domeinnaam het verschil kan maken
Walmart investeert 9 miljoen dollar in shoes.com voor de rebranding van shoebuy.com
Waarom Erik Bergman een bedrag van 6 figures betaalde voor de domeinnaam great.comÂ
Waarom veel private equity bedrijven graag investeren in bedrijven die premium domeinnamen gebruiken
Waarde van een domeinnaam
.
Een echte Top domeinnaam definiĂ«ren. Rick’s 5 Minute Guide!
Hoe bepaal je de waarde van een domeinnaam?
The true cost of your domain name.
Did you know that domain names sell for six-figures every day?
Bitcoins & Domain Names as Foundation & Framework for the Future
Overeenkomsten tussen investeren in vastgoed en domeinnamenÂ
Domeinnaam voice.com verkocht voor recordbedrag van 30 Miljoen Dollar (!!!!)
Na de verkoop van Ring to Amazon voor meer dan $ 1 miljard bevestigt CEO dat hij destijds
$ 1miljoen heeft betaald voor de domeinnaam Ring.comÂ
Beschrijvende domeinnamen: Hoe bereken je waarde van deze premium assets ?
Drie redenen waarom de prijzen van top domeinnamen zullen blijven stijgen
7 redenen waarom een top domeinnaam een grote impact heeft op je brand equity (merkwaarde)